نجف زاده با برمودا ركورد بیننده را شكست!

نجف زاده با برمودا ركورد بیننده را شكست! 4/2/2024

نظرسنجی روزنامه جام جم ارگان رسمی مطبوعاتی صدا و سیما نشان می دهد برنامه برمودا با اجرای كامران نجف زاده و تهیه كنندگی محسن نجفی سولاری؛ با فاصله قابل تاملی در صدر جدول پر بیننده ترین های تلویزیون نشسته است.

d="newsMainBody"> برمودا تاك شوی كامران نجف زاده پربیننده ترین برنامه صداوسیما شد. به گزارش تابناك، نظرسنجی روزنامه جام جم ارگان رسمی مطبوعاتی صدا و سیما نشان می دهد برنامه برمودا با اجرای كامران نجف زاده و تهیه كنندگی محسن نجفی سولاری؛ با فاصله قابل تاملی در صدر جدول پر بیننده ترین های تلویزیون نشسته است .

پس از برمودا كه سی و دو درصد آرا را به خود اختصاص داده، به ترتیب پانتولیگ رضا گلزار با بیست و سه درصد، شب خوش مهران غفوریان با دوازده درصد و معركه جواد رضویان با یازده درصد با فاصله در رده های بعدی قرار دارند .

صبحانه ایرانی المیرا شریفی مقدم،مدار بسته حسین رفیعی، بسته پیشنهادی مژده لواسانی و سید خندان شهبازی نیز به ترتیب باب یننده چهار، سه، دو و دو درصد مخاطب در انتهای جدول دیده می شوند. این نظرسنجی در كانال رسمی روزنامه جام جم با عنوان بیننده كدامیك از برنامه های اجتماعی سرگرمی تلویزیون هستید قرار دارد .

© تمامی حقوق متعلق به آنلاین نیوز می باشد

طراحی سایت ، براتی 09373190762