آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ 4/4/2024

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور با تاكید بر تردد روان در محورهای مواصلاتی، درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی گفت: آمار قطعی متوفیان تصادفات توسط پزشكی قانونی اعلام می‌شود، ولی آمار ثبت شده از سرصحنه و انتقال بخشی از متوفیان در مراكز درمانی از تعداد ۶۶۷ فقره تصادف فوتی تعداد ۸۱۳ نفر جان باختند و ۲۱۴۴۱ مجروح شدند.

d="newsMainBody"> در واپسین ساعات تعطیلات طولانی مدت نوروزی، اگر قصد بازگشت از سفر دارید، بهتر است از وضعیت ترافیكی و آب‌و‌هوایی آگاه شوید، تا سفر راحت‌تر و كم‌خطرتری پیش رویتان قرار گیرد. به گزارش «تابناك»؛ با این مقدمه با شماییم با چكیده اخبار وضعیت راه‌های كشور و وضعیت جوی مسیر‌ها و شهر‌های كشور در روز جاری، تا اگر خود قصد سفر دارید یا عزیزانتان قصد دل سپردن به جاده در مسیر‌های دور و نزدیك را دارند، بتوانید با آگاهی از وضعیت ترافیكی و آب‌و‌هوا، با ایمنی كامل سفر كرده یا در صورت امكان، با تغییر مسیر یا زمان سفر و یا حتی مقصد مسافرت، از خطراتی كه در كمین نشسته، پرهیز كرده و تعطیلات خوشی را پیش روی داشته باشید .

آخرین وضعیت ترافیك سرهنگ احمد شیرانی، رییس مركز مدیریت ترافیك پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی كشور گفت: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزكوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است .

وی افزود: ضمناً محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.شیرانی گفت: همچنین در كلانشهر‌ها و خصوصاً شهر تهران شاهد شروع ترافیك هستیم.رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور درباره آخرین آمار تصادفات نوروزی گفت: آمار قطعی متوفیان تصادفات توسط پزشكی قانونی اعلام می‌شود، ولی آمار ثبت شده از سرصحنه و انتقال بخشی از متوفیان در مراكز درمانی از تعداد ۶۶۷ فقره تصادف فوتی تعداد ۸۱۳ نفر جان باختند و ۲۱۴۴۱ مجروح شدند .

  آخرین وضعیت آب و هوا سازمان هواشناسی كشور برای نیمه شمالی كرمان و شرق استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاك پیش بینی كرده است.روز پنجشنبه در كرمان بارش‌های سنگینی به شكل نقطه‌ای آغاز می‌شود و در مناطقی ازاستان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، كهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب شرق لرستان، جنوب یزد بارش‌ها از شدت كمتری رخ خواهد داد .

گستره بارش‌ها روز جمعه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، را در بر می‌گیردو در استان گلستان وزش باد شدید رخ خواهد داد.اثر مخاطره این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال جاری شدن روان آب، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و كاهش دید به ویژه در جاده‌های كوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال و محصولات كشاورزی پیش‌بینی شده است .

سازمان هواشناسی به احتیاط در سفر‌های برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های كوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاك‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی كانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات كشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات كشاورزی توصیه كرده است .

آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیك جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

© تمامی حقوق متعلق به آنلاین نیوز می باشد

طراحی سایت ، براتی 09373190762