هشدار پیامكی سازمان پدافند غیرعامل به مردم «جعلی» است! 4/13/2024

توجه! طی روزهای نزدیك میبایست خودمان را در مقابل تهدیدات مصون بداریم. لذا در استانه بوجود امدن شرایط اضطراری، تقاضا میشود فورا آب آشامیدانی وغذای خشك را تهیه نمایید.»

d="newsMainBody"> در ادامه شیطنت‌ها برای ایجاد التهاب در جامعه، پیامكی هشدارآمیز به شماری از مشتركان تلفن همراه در كشورمان ارسال شده كه جعلی است. به گزارش «تابناك»، در ساعات اخیر، از سرشماره ای در كشورمان، پیامكی به برخی از مشتركان تلفن همراه در كشورمان ارسال شده كه حاوی هشدار است و ذیل آن، ارسال كننده پیامك «پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیر عامل كشور» معرفی شده است متن پیامك (بدون تصحیح املایی و انشایی) بدین شرح است: «توجه! طی روزهای نزدیك میبایست خودمان را در مقابل تهدیدات مصون بداریم .

لذا در استانه بوجود امدن شرایط اضطراری، تقاضا میشود فورا آب آشامیدانی وغذای خشك را تهیه نمایید.» پیامكی عجیب كه پیگیری‌های «تابناك» از سازمان پدافند غیرعامل حكایت از آن دارد كه «جعلی» است و احتمالا به قصد تشویش اذعان عمومی و در راستای تنش آفرینی در جامعه ارسال شده‌است .

پیامكی كه با كمی دقت در متن آن مشخص می‌شود به شیوه‌ای ناشیانه و با چندین غلط املایی و حتی مفهومی تنظیم و ارسال شده و احتمالا به زودی با اطلاعیه‌ای كه سازمان پدافند غیرعامل صادر خواهد كرد، در خصوص آن اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت .

© تمامی حقوق متعلق به آنلاین نیوز می باشد

طراحی سایت ، براتی 09373190762