تبریك جالب مونیخ به لوركوزن؛ آموزش فرهنگ احترام

تبریك جالب مونیخ به لوركوزن؛ آموزش فرهنگ احترام 4/15/2024

d="newsMainBody"> مدیران باشگاه بایرن مونیخ طی پیام‌هایی جداگانه قهرمانی بایرلوركوزن در بوندس‌لیگا را تبریك گفتند. به گزارش تابناك ورزشی، بایرلوركوزن شب گذشته در بازی هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا به مصاف وردربرمن رفت و با نتیجه 5-0 برنده شد تا قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد .

لوركوزن پس از این برد تنها پنج هفته مانده تا پایان رقابت‌های فصل، فاصله با بایرن مونیخ رده دومی را به 16 امتیاز رساند تا قهرمانی‌اش را مسجل كند. بدین ترتیب تیم تحت هدایت ژابی آلونسو به سلطه ۱۱ ساله بایرن پایان داد و این تیم به عنوان قهرمان جدید آلمان معرفی شد .

با وجود این اتفاق تلخ برای باوارایی‌ها، مدیران این باشگاه طی پیام‌‌هایی این موفقیت را به لوركوزن تبریك گفته‌اند. مكس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ، گفت: "بایرلوركوزن فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته، بنابراین واضح است كه ما به عنوان عضو باشگاه بایرن می‌خواهیم از اولین كسانی باشیم كه به آن‌ها تبریك می‌گوییم .

به ویژه به ژابی آلونسو، كادر مربیگری او و كل تیم تبریك می‌گویم. فوتبال شما بوندس‌لیگا را به وجد آورد. نوار قهرمانی‌ بایرن قطع شده اما ما اكنون هر كاری كه بتوانیم برای حمله مجدد در فصل آینده انجام خواهیم داد .

" یان كریستین دریسن، مدیر اجرایی بایرن مونیخ همچنین گفت: "می‌توانیم به كل باشگاه بایرلوركوزن تبریك بگوییم. آن‌ها تا اینجای فصل كار بی عیب و نقصی را انجام دادند، این تیم شجاعت، كلاس و بالاتر از همه ثبات را از خود نشان داد و بنابراین با شایستگی قهرمان آلمان در سال 2024 شده است .

همچنین می‌خواهم تبریك شخصی خود را به همكارم فرناندو كارو و بازیكن سابقمان ژابی آلونسو ارسال كنم. اما یك چیز نیز مسلم است: ما این را به عنوان یك انگیزه در نظر خواهیم گرفت، حتی سخت‌تر كار خواهیم كرد و تا زمانی كه جام به مونیخ برگردد، استراحت نخواهیم كرد .

" هربرت هاینر هم به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت: "به بایرلوركوزن به خاطر قهرمانی تاریخی در تاریخ باشگاه تبریك می‌گویم. لوركوزن كاملا شایسته این عنوان بود. این پاداش یك فصل فوق العاده و فوتبال عالی است .

© تمامی حقوق متعلق به آنلاین نیوز می باشد

طراحی سایت ، براتی 09373190762